הסכם התקשרות והצטרפות לפלטפורמה בין א.ש בוננזה בע״מ (Wefind) לבין נותן השירות (המטפל/ת)
מהות ההתקשרות
1. ההתקשרות שבין "א.ש בוננזה בע"מ" [להלן: "החברה"] ובין נותן השירות [להלן: "נותן השירות"] הינה התקשרות בין מזמין ובין נותן שירותים.
2. החברה מספקת לנותן השירות פלטפורמה להזמנת שירותים מצד שלישי, מקבל שירות [להלן: "מקבל השירות"] באמצעות אתר/אפליקציה [להלן : "האפליקציה"].
3. מוסכם וברור לצדדים, כי אין באמור בהסכם זה כדי ליצור יחסי עובד – מעסיק בין החברה לנותן השירות, לרבות הזכויות הנגזרות מיחסים כאלה כגון: ימי חופשה, דמי מחלה , החזר נסיעות וכו', ו/או ליצור יחסי שליחות, שותפות, סוכנות, אמרגנות וכיו"ב, בין החברה ובין נותן השירות ו/או מי מטעמו ו/או הקשור עימו בשום אופן וצורה.
4. מבלי לפגוע מכלליות האמור לעיל, במקרה בו תוגש דרישה או תביעה כנגד החברה על ידי נותן השירות ו/או מי מטעמו, שעילתה קיומם לכאורה של יחסי עובד-מעסיק בין החברה לבינו ו/או מי מטעמו, ישפה נותן השירות ויפצה את החברה לאלתר בגין כל סכום שהחברה תחויב לשלם בעקבות דרישה או תביעה כאמור, לרבות אך מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל הוצאות משפטיות שתהיינה לחברה.
הצהרות נותן השירות
5. נותן השירות מצהיר כדלקמן:
5.1. אין לו כל מניעה חוקית ו/או חוזית ו/או אחרת להתקשרותו עם החברה.
5.2. לנותן השירות ההסמכה הנדרשת על פי החוק ו/או הדין ו/או התקנות ו/או כל רשות מוסמכת לביצוע השירות המבוקש וכי הוא בעל היכולת, הידע והניסיון לבצע את העבודות שיידרשו עבור ועל ידי צדדים שלישיים כאמור בהסכם זה וזאת ברמה הגבוהה והמיומנת ביותר.
5.3. נותן השירות מתחייב להתנהג בצורה אדיבה ומקצועית כלפי לקוחות האפליקציה.
מהות ותקופת ההתקשרות
6. התקשרות הצדדים הינה לצורך רישום למאגר נותני השירות לקבלת הזמנה לביצוע עבודה על ידי צד שלישי [להלן:"ההזמנה"] ולצורך זה בלבד.
תמורה
7. תקופת פיילוט – ללא תשלום
7.1 מרגע הצטרפות נותן השירות ל"Wefind" ולמשך תקופה שהחברה תקבע.
(להלן: „תקופת הפיילוט“) – לא יחולו על נותן השירות כל עמלות, דמי מנוי או תשלומים אחרים כלפי החברה.
7.2 בתום תקופת הפיילוט רשאי נותן השירות, לפי בחירתו, (א) להפסיק את פעילותו באפליקציה ללא עלות וללא התחייבות נוספת, או (ב) לעבור למסלול בתשלום כמתואר בסעיף 7.3 להלן.
7.3 מודל תשלום לאחר הפיילוט
מהמועד שבו יבחר נותן השירות להמשיך, יתבצע התשלום לחברה באחת משתי חלופות, לפי בחירת נותן השירות ובכפוף לתעריפים שיפורסמו מעת-לעת באפליקציה:
(א) מנוי חודשי קבוע – דמי מנוי חודשיים בעד הזכות לקבל, לנהל ולעבד פניות באפליקציה;
(ב) תשלום לפי פנייה (ליד) – סכום קבוע עבור כל פנייה/הזמנה שמתקבלת באמצעות האפליקציה.
המנגנון המדויק, גובה התשלום ותנאי העדכון ייקבעו ויוצגו באפליקציה, על-פי שיקול דעת החברה ובהתאם לסעיף 42 להסכם.
8. נותן השירות מאשר ומסכים, כי לחברה יש את שיקול הדעת הבלעדי לבצע כל שינוי שימצא לנכון בגין התמורה וסכומי הגבייה מנותן השירות. מובהר, כי לחברה שיקול דעת בלעדי לעניין גובה העמלות וכפי שיוסכם עם נותן השירות ובהתאם לסוג השירות הניתן. הודעה על שינוי התמורה תפורסם מבעוד מועד באפליקציה.
אמצעי תשלום וחיוב
9.1 תקופת הפיילוט – ללא אשראי וללא חיוב. במשך תקופת הפיילוט כמפורט בסעיף 7 לעיל, נותן השירות לא יידרש למסור פרטי כרטיס אשראי, ולחברה לא תהיה זכות לגבות תשלומים כלשהם.
9.2 חיוב לאחר הפיילוט. בתום תקופת הפיילוט, ולאחר הודעה מוקדמת בכתב שתישלח לנותן השירות באמצעות האפליקציה לפחות שבעה (7) ימים מראש, מתחייב נותן השירות להזין במערכת אמצעי תשלום תקף (כרטיס אשראי) לצורך גביית התמורה על-פי המסלול שבחר (מנוי חודשי או תשלום לפי פנייה).
9.3 אמצעי גבייה ברירת-מחדל וחריג. ככלל, גביית התמורה תתבצע באמצעות סליקת כרטיס אשראי. במקרים חריגים וחד-פעמיים בלבד, שבהם תידחה העסקה בידי חברת האשראי ו/או אין באפשרות נותן השירות לשלם בכרטיס אשראי, רשאית החברה לאשר תשלום באמצעות העברה בנקאית.
9.4 הגבלת פעילות ללא אשראי תקף. עד להזנת פרטי אשראי תקפים ואישורם במערכת, לא יוכל נותן השירות לקבל פניות נוספות באפליקציה.
9.5. נותן השירות ינפיק ללקוח מקבל השירות חשבונית מס כדין מיד עם קבלת התשלום ממקבל השירות/הלקוח.
התחייבויות והצהרות נותן השירות
- נותן השירות ידאג לבצע כל הביטוחים הנדרשים על חשבונו ומובהר כי החברה לא תישא בכל אחריות לכל דבר ועניין בגין השירותים שמעניק נותן השירות.
- נותן השירות מתחייב להגיע בעצמו לביצוע העבודה והוא לא ימסור ו/או יעביר את העבודה לצד שלישי בשום אופן ופנים.
- נותן השירות לבדו יהא אחראי לכל תאונה ולכל נזק לגוף ולרכוש שייגרם לו או לכל מי מטעמו בקשר לבצוע השירותים, והנובע מביצועם או כתוצאה מהם.
- נותן השירות יפצה ו/או ישפה את החברה ו/או מי מטעמה או מי מהם בגין כל נזק שייגרם להם בגין תביעות או דרישות שתוגשנה נגד מי מהם, כתוצאה מנזק שהוא בגדר אחריותו של נותן השירות, לרבות תשלומים שתשלם החברה לפי פסקי דין וכל הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד וכל ההוצאות והנזקים האחרים, הנובעים, במישרין או בעקיפין, מנזק כאמור.
- נותן השירות מצהיר כי יקיים את כל הוראות הדין החלות עליו, לרבות חוק הפסיכולוגים, תקנות משרד הבריאות, חוק העיסוק בעיסוי וכיוצא בזה, ויפעל בהתאם לכללי האתיקה המקצועית.
- נותן השירות מחויב ומתחייב כי יתנהל מול הלקוחות מקבלי השירות בהתאם לאמור בחוק להגנת הצרכן וכי הוא מאשר לחברה להעביר את פרטיו האישיים אל הלקוח מקבל השירות בכל פניה של מקבל השירות לחברה בעניין זה.
- נותן השירות מצהיר ומתחייב כי הוא מדווח על הכנסותיו לרשויות בהתאם לחוק ולדין, וכי לחברה אין כל קשר ו/או עניין מכל סוג שהו למחויבויותיו והתחייבויותיו של נותן השירות לרשויות המס.
- נותן השירות מצהיר כי הוא לבדו בעליו הרשום של עסקו והוא מתחייב למסור לחברה כל שינוי שיעשה בבעלות העסק שלו מייד עם ביצוע השינוי. לחברה שיקול הדעת אם להמשיך להתקשר עם נותן השירות ואם לאו.
- לצורך גביית התשלום על-פי המסלול שבו יבחר נותן השירות בתום תקופת הפיילוט
(מנוי חודשי או תשלום לפי פנייה), מאשר נותן השירות לחברה לחייב את כרטיס האשראי
שמסר במערכת, בהתאם ללוחות הזמנים של המסלול:
18.1 במנוי חודשי – חיוב חודשי מתחדש מראש בכל 1 בחודש (או במועד אחר שייקבע
ויוצג באפליקציה).
18.2 בתשלום לפי פנייה – חיוב מצטבר אחת לחודש, או בסיום כל פנייה, הכל כפי
שיפורסם בתקנון התעריפים באפליקציה.
18.3 ככל ועיסקת אשראי תידחה, יחולו הוראות סעיף 9 לעיל (הגבלת פעילות עד
לעדכון אמצעי תשלום תקף).
19. נותן השירות מסכים ומאשר לחברה כי החברה תוכל בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לבדוק את נותן השירות באמצעות ביקורות מלקוחות קודמים דרך האתר וכן "לקוח סמוי" שישלח על ידי החברה, מעת לעת. החברה רשאית לפרסם באופן גלוי באתר ובאפליקציה ביקורות בעמוד המטפל.
קריאה חוזרת של מקבל השירות לביצוע השלמה ו/או תיקון השירות
20. במקרה של תלונת לקוח שאושרה ע"י החברה, מתחייב נותן השירו, להציע פתרון מוסכם ומידי (לדוגמה: פגישת המשך ללא עלות, החזר חלקי או אחר) בהתאם להנחיית החברה.
21. אם נותן השירות לא יישם את הפתרון בתוך המועד שקבעה החברה, רשאית החברה, לפי שיקול דעתה, (א) לזכות את הלקוח או (ב) להפנותו לספק חלופי. כל סכום ששולם ללקוח או לספק החלופי יקוזז מהתמורה המגיעה לנותן השירות, ואם אין יתרה – יחויב כרטיס האשראי שלו בהתאם לסעיף 9.
פעולות בסיום מתן השירות
22. בסיום כל מתן שירות מתחייב נותן השירות לעדכן באפליקציה הייעודית את סטטוס הטיפול (לדוגמה: “שוחחתי עם הלקוח”, “פגישה נקבעה”, “הטיפול הושלם” או סטטוס אחר כפי שיוגדר על-ידי החברה מעת-לעת). העדכון יבוצע לא יאוחר מ-24 שעות לאחר סיום השירות.
23. דירוגים: החברה רשאית, לפי שיקול-דעתה, להטמיע מנגנון דירוג דו-צדדי של לקוחות ונותני שירות. עם הפעלת המנגנון, מתחייב נותן השירות לעדכן דירוג כפי שיידרש ולפעול בהתאם לכללים שיפורסמו, לרבות אפשרות להגבלת פעילותו במקרה של דירוגים נמוכים.
24. נותן השירות מתחייב לא לפנות אל הלקוח מקבל השירות לאחר קבלת חוות דעת/ביקורת שנתן ויאפשר לו לבצע את הדירוג באופן אובייקטיבי.
25. החברה רשאית להציג כל חוות דעת/ ביקורת שתתקבל על נותן השירות בגין השירות, לחיוב או טענה בגין השירות, והוא מוותר מראש על כל טענה ו/או תביעה בעניין זה ועל כל טענה לפגיעה בשמו הטוב
26. נותן השירות מאשר ומודע כי לחברה הזכות ושיקול הדעת לבדוק ולברר כל דירוג וחוות דעת שתתקבל.
27. מוסכם, כי לנותן השירות זכות לתגובה לביקורת שלילית של הלקוח מקבל השירות, לאחר בדיקה ועריכה של החברה ולאחר שקיבל אישור מהחברה, התגובה תועבר אך ורק לחברה בלבד באמצעות הדוא"ל בכתובת: [email protected] ותפורסם באתר לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
28. נותן השירות יהא חייב להעביר העתק חשבונית, על פי דרישת החברה, לכל המאוחר בתוך 3 ימי עסקים בעבור כל עסקה.
הגנה על עסקי החברה אי תחרות וסודיות
29. "סוד מסחרי" ו/או "מידע מוגן" הינם כל אינפורמציה בעלת ערך כלכלי ו/או מדעי ו/או אסטרטגי הקשורה לחברה לרבות: פעילויות החברה, שיטות ודרכי העבודה של החברה, תרשימים, מידע הקשור בשיטות הביצוע והשיווק של החברה, ידע מסחרי, ידע טכנולוגי וכל הקשור בהם ו/או הנובע מהם, רשימת לקוחות החברה לרבות אינפורמציה בדבר אנשי הקשר אצל הלקוחות, מחירונים ו/או הצעות מחיר, תמחור ומחירי המכירה, תנאי אשראי, הנחות, מחירים מיוחדים, כל תנאי ההתקשרות וכל פריט המהווה חלק מרכוש החברה אשר הגיעו ו/או יגיעו לחזקתו או לידיעתו של נותן השירות עקב פעילותו באמצעות החברה ו/או קשריו עם החברה והם נוגעים לחברה, או למקבל השירות.
30. מוסכם בין הצדדים, כי כל הסודות המסחריים הם קנינה הבלעדי של החברה ולחברה הזכויות הקנייניות וזכויות הקניין הרוחני הבלעדי בכל המידע המוגן וזאת בין אם הסוד המסחרי הומצא, נרכש, נלמד או היה קיים קודם להצטרפות נותן השירות לפעילות החברה או לאחריה.
31. מבלי לפגוע באמור לעיל, מתחייב נותן השירות שלא להשתמש ברכוש מוגן לכל מטרה שהיא, זולת מטרות החברה לטובתה ובאישורה.
32. נותן השירות מתחייב שלא לפגוע במוניטין העסקי של החברה, או של כל מי שממלא בחברה תפקיד, ולא לפגוע בקשריה העסקיים.
33. מבלי לגרוע מכלליות האמור בסעיף זה, מוסכם בין הצדדים, כי במשך תקופת ההתקשרות של נותן השירות עם החברה ולאחריה, ללא הגבלה בזמן, הוא מתחייב לשמור בסודיות גמורה, לא להעביר בדרך כלשהי ו/או לעשות כל שימוש שהוא, בארץ ו/או בעולם, לגוף ו/או אדם, אלא בהיתר בכתב ממוסמך לכך בחברה זאת במסגרת ביצוע השירות, בסוד המסחרי ו/או המידע המוגן ו/או כל חלק הימנו.
סיום התקשרות
34. לחברה הזכות להביא לסיום ההתקשרות עם נותן השירות, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי. החברה תשלח הודעה על סיום ההתקשרות לנותן השירות באמצעות האפליקציה.
35. הפסקת השירות על ידי נותן השירות תעשה אך ורק באמצעות טופס ביטול ייעודי, המצוי באתר הבית של החברה בצורה מקוונת ו/או באפליקציה. ביטול התקשרות יהיה בהתראה של חודש פעילות.
36. למען הסר ספק, סיום ההתקשרות אינו מונע מהחברה בשום אופן, גביית תשלום עבור עמלות, פניות ו/או מנוי במהלך תקופת ההתקשרות.
יישוב סכסוכים
37. כל מחלוקת בין הצדדים להתקשרות זו, תובא להכרעתו של בורר דן יחיד, ואשר זהותו תוסכם בין הצדדים ובהעדר הסכמה בתוך 7 יום מיום פנייתו של אחד הצדדים למשנהו, ימונה הבורר על ידי בית המשפט המחוזי בתל-אביב.
כללי
38. מובהר כי החברה רשאית ועל פי שיקול דעתה הבלעדית ובהודעה מראש, לשנות בכל עת את גובה המנוי החודשי או עלות הפנייה שישולמו על ידי נותן השירות.
39. מבלי לגרוע מזכותה של החברה לנקוט נגד נותן השירות כל סעד נוסף לרבות עתירה לצו למניעת ההפרה או המשכה, נותן השירות מתחייב בזאת כי בכל מקרה של הפרה אחת ו/או יותר על האמור בסעיפים- 5, 7, 9, 10, 11-19, 21, 23-25, 27-29, 34-37 לעיל, ישלם לחברה פיצוי בסכום מוסכם וקבוע מראש של 10,000 ₪ בגין כל הפרה, תוך 7 ימים ממועד דרישת החברה, בתוספת הפרשי הצמדה וריבית כדין ממועד קבלת הדרישה האמורה ועד למועד התשלום בפועל.
40. למען הסר ספק – החברה אינה מעוניינת לתבוע עסקים שנמצאים עימה ביחסים מסחריים ונותני שירות ואולם תקפיד הקפדה יתרה על האמור והמוסכם בהסכם זה.
41. נותן השירות מצהיר ומתחייב, כי כל המידע שמסר לחברה, הינו אמת ונכון. ידוע לנותן השירות והוא מבין ומסכים כי הוא צפוי לעונשים הקבועים בחוק ככל וימסור מידע כוזב, בנוסף לצעדים שהחברה יכולה לנקוט בהתאם לאמור בהסכם זה.
42. מבלי לגרוע מכל האמור בהסכם, מובהר כי הוראות חוק החוזים (תרופות בשל הפרת חוזה) התשל"א – 1970 תחולנה על הסכם זה.